Kategorie

Informace

Často se ptáte

Je nutné se registrovat, když chci nakoupit?

Ne, nutné to není. Registrace vám usnadní další nákupy u nás a do budoucna připravujeme i věrnostní program.

Kde najdu fakturu?

Fakturu vám zasíláme elektronicky. Je součástí emailu o dokončení objednávky. Faktura je podepsána elektronicky, je tudíž možné ji použít i do účetnictví. Papírovou fakturu v zásilce tedy nehledejte.

Kde najdu číslo zásilky?

Číslo zásilky je stejně jako faktura obsažena v emailu o dokončení objednávky. Můžete ji tak sledovat u vámi zvoleného dopravce.

Nepřišel mi potvrzovací email, proč?

Může se stát, že email zapadl do složky Hromadné (Seznam), Promo akce (Gmail), nebo do spamu. Pokud ho nenajdete ani tam, je možné, že byl špatně zadaný v objednávce. Kontaktujte nás, prosím, na adrese info@guge.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Nestihl jsem převzít balík od České pošty? Je těžký, sám jej z pošty domů nedonesu.

V takovém případě zavolejte na vaši dodací poštu a požádejte o opětovné doručení zásilky. Česká pošta má povinnost provést jedno opakované doručení.

Je možné koupit zboží na fakturu?

Je nám líto, tuto možnost neposkytujeme.

Jaká dlouhá je záruka na zboží?

Záruční doba trvá 2 roky, pokud jste do objednávky zadali IČ nebo DIČ, pak je objednávka uvažována jako podnikatelská a záruka se snižuje na 1 rok.

Je možné doručení v sobotu?

Je nám líto, bohužel ani jeden z dopravců sobotní doručení neposkytuje.

Zajišťujete potisky zboží? Například party stanů?

Tuto službu nezajišťujeme.

Co mám dělat, když je dodané zboží nefunkční? Potřebuji ho vrátit, nebo reklamovat?

V obou případech postupujte podle informací uvedených pro reklamace.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano, možné to je. Zboží doručujeme za pomoci GLS, zásilky jsou limitovány hmotností 50 kg.