Kategorie

Informace

POUČENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Jak zboží vrátit.

Před samotným vrácením zboží je nutné vyplnit elektronický reklamační formulář na stránkách dodavatele, kde zvolíte variantu „Chci odstoupit od smlouvy“.

Zboží můžete vrátit osobně na adresu Vítězná 306/27, 360 01 Karlovy Vary a v případě nadrozměrného zboží do expedičního skladu Závodu míru 233/70B Stará Role, 360 17 Karlovy Vary, nebo můžete odstoupit písemně a v tomto případě odstoupení od smlouvy a zboží zašlete na:

Kokiska s.r.o.

Závodu míru 233/70B Stará Role,

360 17 Karlovy Vary

Vracené zboží, prosíme, dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Na vnější karton uveďte, že se jedná o odstoupení od smlouvy a číslo objednávky, aby šlo zásilku jednoznačně identifikovat (uspíšíte tím celý proces vyřízení). Zboží nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zboží nebude přebráno a bude se Vám vracet.

UPOZORNĚNÍ! Jakmile nám zboží dorazí zpět v pořádku, tak Vám bude vrácena částka za zboží, v případě, že v objednávce byl pouze vracený kus, tak Vám bude vrácena i částka za poštovné, která byla součástí objednávky. Poštovné, které Kupující zaplatí, za navrácení zásilky Prodejci se neproplácí! Tento náklad jde na stranu Kupujícho.

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Prosíme o přečtení následujících podmínek a rad k vrácení zboží.

Původní obal není nutné vracet

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má kokiskashop.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít naše společnost s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Dodržení 14 denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení, nejdéle do 14 dní, je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.